Вівторок, 19 Березень 2024

Основні вимоги на іспит з італійської мови

Вимоги до мовного іспиту на рівень B2

Аудіювання

Кандидат повинен продемонструвати, що він може розуміти основні поняття усного мовлення, сформульовані стандартною мовою на конкретні та абстрактні теми, навіть коли мова йде про концептуально та лінгвістично складні теми; також повинен розуміти технічні обговорення у сфері своєї спеціалізації Він може слідкувати за тривалим виступом та складними аргументами до тих пір, поки тема є для нього відносно знайомою і структура виступу вказується явними ознаками.

Читання

Кандидат повинен продемонструвати, що вміє читати значною мірою автономно, пристосовуючи стиль читання та швидкість до різних текстів та цілей та використовуючи вибірково відповідні джерела для довідки та консультацій. Він має велику лексичну спадщину, яку активує при читанні, але може зіткнутися з труднощами з рідкісними ідіоматичними виразами.

Говоріння

Кандидат повинен продемонструвати, що він може дати чіткі та точні описи та виклади різноманітних тем у межах своєї сфери інтересів, розвиваючи та підтримуючи ідеї додатковими елементами та відповідними прикладами.

Кандидат повинен продемонструвати, що він здатний взаємодіяти з такою безпосередністю та плавністю, щоб забезпечити нормальну взаємодію та легкі стосунки з носіями мови, без будь-яких зусиль для будь-якої зі сторін. Він висвітлює значення, яке він надає подіям та переживанням, чітко розкриває точки зору, підтримуючи їх відповідними поясненнями та аргументами.

Письмо

Кандидат повинен продемонструвати, що він може писати чіткі та гарно побудовані тексти на різні теми, що стосуються сфери його інтересів, оцінюючи інформацію та аргументи, отримані з різних джерел, та підсумовуючи їх. Здатний ефективно повідомляти новини та висловлювати точки зору, посилаючись на те, що писали інші.

 

 

Приклади застосувань навиків знання мови

Вміти:

  • Пробігтись очима по статті у спеціалізованому журналі, щоб отримати уявлення про основну інформацію.
  • Визначити вимоги для отримання стипендії у конкурсі.
  • Визнати точку зору, висловлену в редакційній колонці.
  • Знайти ключову інформацію в листі, надісланому з урядової установи, банку тощо.
  • Пройти урок орієнтування в університеті.
  • Слідкувати за інтерв’ю, зробленим по радіо або у відео, в якому обговорюється книгу, фільм чи виставку.
  • Прослухати університетську лекцію, зрозумівши її основні моменти.
  • Зрозуміти дискусію двох колег про спільну роботу.
  • Взяти участь у дискусії на актуальну тему.
  • Проілюструвати викладачу своє попереднє навчання чи навчальний проект, виділивши основні моменти.
  • Під час ділової зустрічі висловити свою думку щодо проекту або рішення, яке потрібно прийняти.
  • Дискутувати про динаміку дорожньо-транспортної пригоди з іншими людьми, причетними до пригоди, намагаючись покласти на всіх справедливу відповідальність.
  • Сказати про своє ставлення до новин, подій, чиєїсь думки тощо.
  • Розповісти про особливо значущий минулий досвід.
  • Відповісти електронною поштою на запит про інформацію у робочому середовищі.
  • Написати короткий нарис або курсову роботу в кінці курсу на тема узгоджену з викладачем.
  • Написати наукову чи робочу доповідь, подаючи дані, думки і аргументи, взяті з кількох джерел.
  • Написати робочий електронний лист, щоб узгодити свою діяльність із начальством та колегами.

 

Requisiti linguistici per livello B2

Morfologia

Nomi · Nomi con plurale irregolare ·

Aggettivi · Indefiniti qualsiasi, qualunque, qualche, certo, vario · Possessivo proprio · Rafforzativo stesso, tale

Pronomi · Cui relativo introdotto da preposizione · Dimostrativo ciò · Forma sostantivata il che · Indefiniti qualcuno, ognuno, ciascuno, chiunque · Ne con valore genitivo, partitivo, di argomento · Pronome relativo doppio (tutto) quello/ciò che · Pronome relativo doppio chi, quanto · Pronome si nella costruzione passivante · Pronomi combinati · Relativo il/la quale

Verbi · Condizionale passato con valore ipotetico, di futuro nel passato, attenuativo · Congiuntivo presente, passato, imperfetto, trapassato · Fare e lasciare in costruzioni causative · Gerundio presente e passato con valore modale, temporale, causale · Impersonali basta che, bisogna che + congiuntivo · Passato remoto · Passivo con ausiliare essere e venire · Si passivante · Stare a + infinito · Stare per + infinito

Sintassi · Avversative esplicite introdotte da eppure, mentre; implicite introdotte da invece di · Causali esplicite introdotte da dato che, visto che, in quanto; implicite con il gerundio · Concessive esplicite introdotte da benché, nonostante, sebbene; implicite introdotte da pur · Consecutive esplicite introdotte da in modo (tale) che; implicite introdotte da a tal punto da · Correlative introdotte da non… né…, non solo… ma… · Discorso indiretto · Finali introdotte da affinché, così che · Frasi scisse · Interrogative indirette esplicite e implicite introdotte da quanto, cosa · Modali introdotte da come se · Periodo ipotetico del secondo tipo · Periodo ipotetico del terzo tipo · Temporali esplicite introdotte da prima che; implicite introdotte da dopo + infinito passato; una volta + participio passato; gerundio

Testualità · Avverbi e locuzioni usati come demarcativi e connettivi per l’organizzazione del discorso: eppure, innanzitutto, inoltre, insomma, a proposito, per di più, per cominciare/finire, per prima cosa, prima di tutto.

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET 
Ви тут Сайт комісії Основні вимоги на іспити з італійської мови